onsdag 16 juli 2008

VC på The Nook

I morgon drar det igång en VC (virtual crop) på The Nook, som jag hoppas att jag kan delta i alla fall litelitegrann i. Har lite annat att göra, men ett par utmaningar tänkte jag i alla fall försöka hinna med. Fast de har tjuvstartat lite, så två utmaningar ligger redan uppe. Den ena bestod i att göra ett kort med Cosmo Cricket-papper, och det visste jag att jag skulle ha någon strimla av någonstans, så jag började leta. Till slut hittade jag precis så mycket att det räckte till detta kortet, så som tur är kunde jag vara med på den :-)

4 kommentarer:

MissMian sa...

Snyggt!!! Jag har också lyckats få ihop ett kort. Lägger upp det i morgon. :)

Midalina sa...

Hej Jeja

Vet att du redan har fåt den men även jag vill ge dig en award. Kanske är jag inte världens bästa på att lägga kommentarer men jag är OFTA inne på dina bloggar och hittar inspiration och mod till att ge mig på altring och kort naturligtvis. TACK för alla kul projekt du visar!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hej! Mitt första besök i din blogg, hur kan jag ha missat den? Däremot har jag INTE missat alla dina underbara alster!!! Du är SÅ duktig!! Älskar allt! Kramen!

Sanna F sa...

Jätte fint kort!!
Vilken fin ny blogg du har skaffat!